Search
Close this search box.

علت وصل نشدن به اینترنت در تلویزیون‌های هوشمند دوو چیست؟

اتصال به اینترنت یکی از قابلیت‌های جذاب در تلویزیون‌های هوشمند است. اگر نمی‌توانید تلویزیون هوشمند دوو را به اینترنت وصل کنید، موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • مطمئن شوید کابل مورد استفاده و سیستم وای فای سالم بوده و درست کار می‌کنند. ترجیحا مودم را در فاصله‌ای کمتر از هفت متر از تلویزیون قرار دهید.
  • هم مودم و هم تلویزیون را خاموش و روشن کنید. ری‌استارت کردن مودم و تلویزیون ممکن است در رفع مشکل کمک کند، چرا که ارتباط‌های ضعیف یا قطع شده در دستگاه‌های دیجیتال با ری‌استارت شدن بازسازی می‌شوند. برای ری‌استارت شدن تلویزیون آن را از برق کشیده و 20 دقیقه صبر کرده و دوباره آن را روشن کنید.
  • خراب شدن برد وای فای تلویزیون نیز می‌تواند علت وصل نشدن اینترنت تلویزیون باشد.

در نهایت دقت کنید که وصل نشدن به اینترنت با قطعی اینترنت حین کار متفاوت است و برای تست مشکل اتصال می‌توانید از هات اسپات گوشی استفاده نمایید. همچنین مطمئن شوید که رمز وای فای خود را درست وارد کرده‌اید. اگر باز هم برای اتصال تلویزیون به اینترنت مشکل داشتید، با پشتیبانی و نمایندگی دوو (شماره ۱۶۹۹) تماس بگیرید.

منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.