شرکت انتخاب الکترونیک به منظور حمایت از مصرف کننده، خدمات تعمیرات و فروش قطعات در دوران تعهد (10 سال) که با اخذ هزینه انجام میشود را به مدت 6 ماه ضمانت میکند.
در پایان هر تعمیر، سرویسکار حق قانونی مصرف کننده را عنوان نموده و توضیح میدهد که قطعات تعویض شده و خدمات ارائه شده تا 6 ماه تحت ضمانت شرکت انتخاب الکترونیک است و تعمیر دوباره یا تعویض قطعات در صورتیکه در نتیجه استفاده صحیح (حسب موارد درج شده در دفترچه محصول) منجر به خرابی دوباره شود به صورت رایگان انجام خواهد شد.
” تبصره 1: زمان پذیرش و یا اعلام عیب ملاک عمل بوده و در صورت بروز عیوب تکراری، اولین زمان اعلام آن عیب ملاک عمل قرار میگیرد.
تبصره 2: خدمات تعمیری انجام شده در خارج از دوره ضمانت و در دوران تعهد خدمات که با اخذ هزینه انجام می پذیرد در هر صورت باید به مدت 6 ماه تضمین گردد.
تبصره 3: قطعات تعویض شده در خارج از دوره ضمانت به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از مصرف قطعات غیر استاندارد و به مدت 6 ماه باید تضمین شود.”
پس از پایان عملیات پذیرش تعمیراتی که با اخذ هزینه انجام می شود، جمله زیر جهت اطلاع رسانی برای مصرف کننده ارسال میشود:
” مصرف کننده عزیز
با سلام، شرکت انتخاب الکترونیک خدمات ارائه شده در پذیرش XXXXXXX را به مدت 6 ماه ضمانت میکند و درصورت تکرار این عیب، تعویض قطعه و خدمات رایگان انجام میگردد.”
- در زمان ارسال خدمت تعمیر برای سرویسکار، سیستم ارجاع آدرس CRM آخرین خدمات تعمیرات که در 6 ماه گذشته دریافت شده را تحت عنوان خرابی زیر 6 ماه ارسال میکند. به این ترتیب سرویسکار در زمان مراجعه میتواند علت خرابی جدید را بررسی کرده و در صورتیکه منشا مشکل جدید با علت پذیرش تعمیر زیر 6 ماه قبلی، یکی باشد گزینه خدمت گارانتی را انتخاب کند.
- درخواست تکنسین که مبنی بر گارانتی نمودن خدت غیر گارانتی است در کارتابل مدیر دفتر بررسی شده و در صورت تایید تصمیم سرویسکار، خدمت گارانتی میشود.
- با تایید مدیر مرکز داغی قطعات از حساب تکنسین خارج شده و اجرت به صورت گارانتی به پذیرش اختصاص داده میشود.