جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سیاست برند دوو

ارتباطات و تعاملات بر پایه احترام به مردم و محیط زیست و حفظ حریم مصرف کنندگان، شرکای تجاری، خبرنگاران و همکاران دوو تعریف شده است. ما به این منظور تمامی قوانین و مقررات سازمانی را به عنوان سیاست های دوو در ادامه به اشتراک می گذاریم.

سیاست های منابع انسانی

سیاست های منابع انسانی

منابع انسانی از مهم‌ترین بخش‌های اصلی تمامی سازمان‌ها است. دوو نیز از این قاعده مستثنا نبوده و تمام تلاش خود را در راستای پیشرفت منابع انسانی به کار گرفته‌است.

چارچوب دوو برای استخدام و حقوق نیروی انسانی

  • شفافیت در کار
  • ارزیابی کار
  • پرداخت به موقع حقوق کارمندان
  • در نظر گرفتن پاداش متناسب با فعالیت و ارزش آفرینی
  • آموزش ویژه به کارمندان
  • منع کار اجباری
  • به وجود آوردن محیط کاری امن و سالم برای کارکنان
 

ساختار تیم منابع انسانی دوو

  • سرمایه انسانی :  سرمایه انسانی جزء جدا نشدنی دوو محسوب شده و به هیچ عنوان نادیده گرفته نمی‌شود. ما همواره به دنبال بهبود عملکردهای سرمایه انسانی در راستای تحقق اهداف سازمان هستیم.
  • جذب و گزینش افراد جدید :  برای این که برند دوو بتواند مطلوب‌ترین خدمات و باکیفیت‌ترین محصولات را در بازار عرضه کند، ما همواره به دنبال جذب و گزینه افراد جدیدی هستیم که تجربه، مهارت و دانش لازم را داشته باشند.
  • توسعه افراد و آموزش : توسعه افراد سازمان از دیگر قسمت‌های مهم ساختار تیم منابع انسانی است. ما همواره به دنبال آن هستیم که از دانش به‌روز استفاده کنیم و در همین راستا برنامه‌های آموزشی را برای کلیه کارکنان درنظر گرفته‌ایم.
  • عملیات منابع انسانی : عملیات منابع انسانی؛ حقوق و رفاه، امنیت، سلامت، مراقبت از کارکنان، پاداش‌های ویژه و … را شامل می‌شود. در واقع تیم منابع انسانی باید تجهیزات رفاهی را برای کارکنان فراهم سازد.

 

عوامل بهره‌‌وری نیروی انسانی در دوو

  • مشخص کردن اهداف : مشخص کردن اهداف به صورت گروهی و فردی باعث می‌شود تا کارکنان ما در دوو، متوجه درجه اهمیت فعالیت‌های سازمان شوند.
  • اولویت‌بندی اهداف:  اولویت‌بندی اهداف در سازمان به ما کمک می‌کند تا همه چیز دقیق و شفاف، رو به جلو رود.
  • تعیین پاداش:  ما در سازمان برای فعالیت و عملکرد مثبت کارکنان پاداش موثر در نظر می‌گیریم تا بهره‌وری نیروی انسانی را افزایش دهیم.
  • تفویض اختیار : ما در سازمان بین اختیار و کنترل‌های سازمان تعادل برقرار می‌کنیم تا همه چیز طبق برنامه پیش رود و باعث اتلاف وقت در سازمان نشود.
  • برقراری ارتباط موثر:  یکی از عوامل بهره‌وری اثربخش دوو برای کارکنان، برقراری ارتباط موثر با آن‌ها است. چرا که کارمندان به این وسیله با انگیزه بیشتر کارها را انجام می‌دهند.
 

معیارهای دوو برای استخدام نیروی انسانی

  • حرفه‌ای و ماهربودن در زمینه فعالیت
  • انعطاف‌پذیری و مسئولیت‌پذیری
  • داشتن روحیه تیمی و مشارکت
  • داشتن انگیزه و خلاقیت فردی

ما در راستای رعایت رهنمودهای کاری به تمامی کارکنان شرکت، آموزش‌های تخصصی و ویژه را ارائه می‌دهیم و تمام تلاش خود را جهت بالا بردن اطلاعات نیروی انسانی به‌کار می‌گیریم.

سیاست های محیط زیست

سیاست های محیط زیست

دوو بر این باور است که همه ما در کنار یکدیگر مسئولیتی مشترک برای حفظ کره‌زمین و نگهداری از منابع برای نسل‌های آینده داریم. در همین راستا خود را متعهد به محیط زیست دانسته و در راه حفظ آن گام برمی‌داریم. همچنین به ارزش‌های تمامی مشتریان دوو، شرکای تجاری، کارمندان و گروه‌های مختلف جامعه احترام گذاشته و وفادار هستیم.

اقدامات انجام شده در راستای سیاست حفظ محیط زیست در دوو

  • شناسایی و طبقه‌بندی مواد مصرفی تجدید پذیر و تجدید ناپذیر
  • بازیافت قسمتی از مواد اولیه استفاده شده در تولید قطعات خراب برای تولید قطعات جدید غیر تاثیرگذار
  • استفاده از مواد تجدید پذیر در روند تولید قطعات و محصولات  به جای مواد تجدید ناپذیر
  • سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای افزایش میزان انرژی مصرفی حوزه تجدید پذیر نسبت به انرژی مصرفی تجدید ناپذیر
  • تدوین و اجرای برنامه‌های بهینه‌سازی و کاهش مصرف انرژی در حمل و نقل، فرایند تولید، وسایل الکترونیکی، تاسیسات و تجهیزات با استفاده از تکنولوژی‌های نوین، اصلاح فرآیندها و سایر روش‌های مرتبط
  • تدوین و اجرای برنامه‌های بهینه‌سازی مصرف آب و برق در فرایند تولید
  • مشارکت در افزایش سرانه فضای سبز مناطق شهری و روستایی
  • مشارکت با جامعه محلی و دستگاه‌های مرتبط به منظور پاکسازی محیط
  • انطباق فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی با قوانین و مقررات زیست محیطی
 
سیاست های بازاریابی دوو

سیاست های بازاریابی و تبلیغات

ما در دوو معتقدیم که طبق سیاست بازاریابی و تبلیغات با توجه به دستورالعمل‌های دقیق، می‌توانیم از کمیت و کیفیت خدمات، همکاری پرسنل، تبلیغات اصولی، فعالیت‌های بازاریابی و فروش بالای سازمان اطمینان حاصل کنیم. به همین جهت تمام فعالیت‌های واحد بازاریابی و واحدهای وابسته، در تلاش است تا وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهد تا به اهداف موردنظر سازمان برسیم.

اهداف ما در دوو برای بازاریابی شرکت شامل چند قسمت مختلف است :

  • فعالیت‌های بازاریابی:  تمام فعالیت‌های بازاریابی در دوو قبل از اجرا، توسط مدیر بازاریابی و مدیر محتوا بررسی شده تا از همه چیز نظیر منابع مورد نظر، چشم اندازها، الزامات قانونی، قضایی و… اطمینان حاصل کنیم.
  • ارتباطات بازاریابی:  ما در سازمان قبل از رسیدن به هدف اصلی، ابتدا تمامی ارتباطات با مشتریان را مورد بررسی قرار داده تا همه چیز بر پایه صداقت باشد و به هیچ عنوان باعث گمراهی مشتری نشود.
  • برندینگ:  یکی از اهداف اصلی ما در دوو، برندینگ سازمان به طور اصولی است. به طوری که هدف دوو معرفی برند خود به مشتریان بوده و تمامی توان خود را جهت تعالی برند و شعارهای شرکت به کار می‌گیرد.
  • مسئولیت اجتماعی:  از دیگر اهداف ما در دوو، داشتن مسئولیت اجتماعی بالا در برابر تمام فعالیت‌های بازاریابی و ارتباطات است. به طوری که ما در سازمان بین جنسیت‌های مختلف، نژاد و ملیت‌های مختلف، سنین مختلف و سایر موارد تفاوتی قائل نمی‌شویم. همچنین هیچ‌گونه فعالیت غیر قانونی در بازاریابی یا برخورد نامناسب با مشتری را تایید نمی‌کنیم، بلکه مقید به حسن برخورد و احترام با مشتریان از هر قشر و طبقه‌ای هستیم و با آن‌ها ارتباط موثر برقرار می‌کنیم.
  • محرمانه بودن اطلاعات مشتری : ما به هیچ عنوان برای فعالیت‌های بازاریابی از اطلاعات مشتری سوء‌استفاده نمی‌کنیم و از آن‌ها تنها برای رسیدن به اهداف بازاریابی و تبلیغات شرکت در جهت صحیح بهره می‌گیریم. این اطلاعات شامل نام، آدرس، اطلاعات خصوصی و سایر موارد هستند. همچنین اطلاعات مشتریان هرگز برای کارهای غیر تجاری استفاده نمی‌گردند.

در نهایت طبق سیاست بازاریابی و تبلیغات ما توانسته‌ایم در تولید محصولات خود به مرحله بلوغ و بالندگی رسیده و روز به روز با شناخت بیشتر مشتریان و مصرف‌کنندگان، محصولات باکیفیت و شایسته را از طریق برنامه‌های متنوع بازاریابی معرفی کنیم.

 

سیاست های حریم شخصی

سیاست های حریم شخصی

با توجه به اهمیت بالای حفظ حریم خصوصی برای فروشگاه‌های آنلاین، تمامی اطلاعات دریافتی از کاربر مورد تکریم و حفاظت برند دوو قرار می‌گیرد.

اطلاعات جمع‌آوری شده برند دوو (Daewoo) از کاربر شامل چه مواردی است؟

  • مشخصات فردی
  • اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی
  • اطلاعات حساب بانکی
  • اطلاعات ثبت شده کوکی‌های سایت

منظور از کوکی در سایت چیست ؟

برخی از اهداف مهم کوکی‌ها:

  • کوکی‌ها تمامی اطلاعات ورودی کاربر را ثبت می‌کنند و کاربر نیاز به وارد کردن اطلاعات در هر بار ورود به سایت را ندارد.
  • کوکی‌ها مدت زمان کاربر بر روی سایت را به ما نشان می‌دهند تا برند دوو بتواند سطح خدمات خود را بهبود بخشد.
  • کوکی‌ها تمام رفتار کاربر را به طور دقیق در سایت می‌سنجند. برای همین ما می‌توانیم تبلیغات و محتوای تخصصی با توجه به نیاز کاربر را طراحی کنیم.
  • ما برای استفاده از کوکی‌ها از شما اجازه می‌گیریم، اگر تمایلی به استفاده از کوکی‌ها ندارید، می‌توانید درخواست ثبت کوکی‌ها را رد کنید.
سیاست های طراحی و تولید

سیاست های طراحی و تولید

خط مشی و سیاست طراحی و تولید محصول، مربوط به حجم، تعداد و کیفیت محصولاتی بوده که شرکت دوو به بازار ارائه می‌کند. تمام قوانین این خط مشی توسط تیم مدیریت دوو برنامه‌ریزی و پیاده سازی می‌شود. شرکت طبق این سیاست می‌تواند محصولات با کیفیت تولید کرده و به بازار عرضه کند. در همین راستا تمام کارکنان شرکت نیز در جهت اهداف و برنامه‌ریزی مدیریت شرکت رو به جلو حرکت می‌کنند.

سیاست طراحی و تولید برند دوو شامل چه مواردی است؟

  • تولید به‌روز و کارآمد : هدف اصلی دوو ایجاد یکپارچگی در طراحی و تولید محصولاتی کارآمد بر پایه تکنولوژی‌های روز به منظور ایجاد ارزش برای مصرف‌کننده است.
  • بقا و سودآوری : در دنیای کسب و کار، سودآوری دلیل اصلی بقای یک سازمان است. ما در دوو باور داریم که تحقق این امر بدون تفکر تولید رقابتی امکان پذیر نیست.
  • رشد : هر لحظه در حال رشد و تغییربودن جزء مهم‌ترین اهداف بلندمدت و سیاست طراحی و تولید محصول شرکت محسوب می‌شود. همچنین سیاست رشد مناسب در بازار، برای برند دوو بسیار مهم و ضروری است.
  • انعطاف‌پذیری : سیاست طراحی و تولید محصول برند دوو، نسبت به نیاز و خواسته‌های مشتریان، قوانین و مقرارت دولتی، اقتصاد، تورم بازار و پیشرفت تکنولوژی انعطاف‌پذیر است.
  • مقیاس‌پذیری: دوو منابع خود را به‌درستی استفاده می‌کند تا همیشه در رقابت مقیاس‌پذیری، برترین ارزش‌ها را ارائه دهد.
 
 

سیاست طراحی و تولید دوو چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

  • جلب رضایت مشتریان و طرفین ذینفع
  •  درک نیازهای کمی و کیفی مشتریان و تامین خدمات مربوط به آن‌ها
  • افزایش کیفیت محصولات و ارائه خدمات مطلوب به مصرف‌کنندگان
  • تلاش سازمان در جهت اثربخشی مدیریت کیفیت محصولات
  • رسیدگی به شکایات و انتقادات مشتریان و جلب رضایت آن‌ها
  • شناختن ریسک‌های سازمان و تلاش برای بهبود آن‌ها
  • افزایش وضعیت ایمنی و بهداشت تمامی پرسنل
  • کاهش آلاینده و انواع آلودگی‌ها جهت تولید محصولات بهتر
  • کنترل و نظارت بر سرمایه‌های شرکت در راستای سوددهی بیشتر
  • حفظ و توسعه بازارهای مختلف جهت شناسایی نیازهای مشتریان
 

تمامی کارکنان در دوو به دنبال پیشبرد سیاست‌های کنونی تولید بوده و خود را در برابر آن متعهد می‌دانند. دوو همیشه در تدوین استراتژی‌های مختلف خود در حوزه‌های مختلف، سیاست‌های خود را به عنوان خط مشی اصلی راه و روش تولید در نظر می‌گیرد.

 

سیاست های برند

خط مشی و سیاست برند، مربوط به حفاظت از برند دوو و مالکیت معنوی شرکت است. این سیاست و خط مشی برای تمامی کارکنان، هیئت مدیره، شرکای تجاری، سرمایه گذاران و اشخاص ثالث در شرکت لحاظ می‌شود. به‌طوری که هر کدام از افراد ملزم به رعایت مفاد آن در سازمانند.

دوو برای حمایت و حفظ ماهیت برند خود، از رویکردهای یکپارچه‌ای استفاده می‌کند. ما در دوو، در مورد محصولات عرضه شده به بازار، همه چیز نظیر خط تولید و طراحی محصول و… را کنترل می‌کنیم، تا محصولات مشکلی از نظر کیفیت ادعایی برند نداشته باشند. به غیر از این موارد، خدمات بازاریابی دوو، برنامه‌ریزی صادقانه، شفاف، منعطف و مطابق با ارزش‌های برند داشته و مرتبط با نیازها و خواسته‌های مشتریان پیش می‌رود. چرا که می‌دانیم خواسته و نیازهای مشتریان هر لحظه در حال تغییر بوده و ما نیز طبق خواسته‌های مشتریان باید اهداف سازمان را تغییر دهیم.

ما در دوو محصولات و خدمات برتری به بازار عرضه می‌کنیم، تا مشتریان ارزش‌های برند را به‌خوبی درک کنند. همچنین از هر فرایند مثبت و سازنده و برنامه تجاری تاثیرگذار و ارزش‌آفرین برای برندسازی شرکت استقبال می‌کنیم. چون به‌خوبی می‌دانیم امروزه همه‌چیز به نوآوری‌های مثبت و برنامه‌های تجاری بهینه و عالی بستگی دارد.

حفاظت از برند دوو

دوو حقوق اجتماعی برند خود را در تمام زمینه‌ها از جمله شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت از طریق فرایندهای حقوقی تقویت‌شده حفظ می‌کند. به‌طوری که اشخاص ثالث، شرکت و نهادهای مرتبط به راحتی نتوانند نام شبکه‌اجتماعی و دامنه سایت را به اسم شرکت و برند خود جعل کنند.

بیانیه تدوین سیاست و خط مشی برند دوو

همان‌طور که گفتیم ممکن است شرکت و نهادهای مرتبط نام تجاری دوو را جعل یا از طریق روش‌های مختلف بااستفاده از نام و هویت برند دوو اقدام به کلاهبرداری کنند. به‌همین‌منظور و برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی، ما در دوو، برای حفاظت از نام تجاری شرکت، طبق سیاست برند دستورالعمل‌هایی را تدوین کرده‌ایم که شرکت‌های تجاری مشابه به آسانی و بدون تحمل هزینه‌ها و جریمه‌های سنگین نتوانند بدون کسب اجازه اقدام به استفاده از برند شرکت کنند.

برند تجاری دوو شامل علامت تجاری، لوگو، مارک‌های تجاری روی محصولات، نویسه تجاری دوو، هویت بصری منحصر به‌فرد و… است. به این ترتیب اگر شخص حقیق یا حقوقی، نام تجاری، لوگو یا مارک تجاری مشابه دوو را در جایی بدون کسب اجازه کتبی از شرکت به‌منظور اهداف تجاری استفاده کند، حق انجام اقدامات حقوقی لازم جهت ابطال و پیگیری خسارات وارده را برای خود محفوظ می‌دانیم.

 استانداردهای برند دوو

  • موسسان و مشاوران شرکت دوو، بدون تایید از واحد ارتباطات و بازاریابی شرکت نمی‌توانند آرم شرکت، لوگو شرکت، مارک‌های فرعی، نویسه منحصر به‌فرد و … را تغییر دهند.
  • هویت برند دوو کاملا با استانداردهای شرکت مطابقت دارد و هیچ گونه تغییری در ماهیت برند بدون تایید در هیئت‌مدیره انجام نمی‌شود.
  • استفاده از علامت تجاری دوو در مطالب چاپی و رسانه‌ای همچون ایمیل، مطبوعات، شبکه‌های اجتماعی و … باید با استانداردهای موجود در شرکت مطابقت داشته باشد.
  • تمام بیلبوردهای تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات خانگی دوو باید طبق استانداردهای شرکت باشد. همچنین قبل از انجام تبلیغ، متن و عکس بیلبورد تبلیغاتی باید توسط واحد بازاریابی و ارتباطات شرکت به تایید برسد.
 

ممنوعیت‌های سیاست برند دوو

انجام یک سری فعالیت‌ها بدون صدور مجوز در دوو ممنوع است؛ اما اگر آن‌ها توسط افراد مربوط مانند مشاور عمومی و واحد بازاریابی شرکت بررسی شود، هیچ گونه مشکلی ندارد.

 این ممنوعیت‌ها شامل موارد زیر است:

  • استفاده از لوگوی تجاری دوو در هر وب سایت، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات مختلف بدون کسب مجوز
  • استفاده از لوگوی تجاری دوو در تبلیغات تلویزیونی، رادیو و رسانه‌های مختلف بدون کسب مجوز
 
منوی دسته بندی های خود را در تنظیمات سربرگ در بخش منوی موبایل مشخص کنید.
برای دیدن نوشته هایی که دنبال آن هستید تایپ کنید.