سیاست بازاریابی و تبلیغات
ما در دوو معتقدیم که طبق سیاست بازاریابی و تبلیغات با توجه به دستورالعملهای دقیق، میتوانیم از کمیت و کیفیت خدمات، همکاری پرسنل، تبلیغات اصولی، فعالیتهای بازاریابی و فروش بالای سازمان اطمینان حاصل کنیم. به همین جهت تمام فعالیتهای واحد بازاریابی و واحدهای وابسته، کارهای خود را به نحو احسن انجام میدهند تا به اهداف موردنظر سازمان برسیم.
اهداف ما در دوو برای بازاریابی شرکت شامل چند قسمت مختلف است:
فعالیتهای بازاریابی: تمام فعالیتهای بازاریابی در دوو قبل از اجرا توسط مدیر بازاریابی و مدیر محتوا بررسی شده تا از همه چیز نظیر منابع مورد نظر، چشماندازها، الزامات قانونی و قضایی و… اطمینان حاصل کنیم.
ارتباطات بازاریابی: ما در سازمان قبل از رسیدن به هدف اصلی، ابتدا تمامی ارتباطات با مشتریان در را مورد بررسی قرار میدهیم تا همه چیز بر پایه صداقت باشد و به هیچ عنوان باعث گمراهی مشتری نشود.
برندینگ: یکی از اهداف اصلی ما در دوو، برندینگ سازمان به طور اصولی است. به طوری که هدف دوو شناساندن برند خود به مشتریان بوده و تمامی توان خود را جهت تعالی برند و شعارهای شرکت بهکار میگیریم.
مسئولیت اجتماعی: از دیگر اهداف ما در دوو، داشتن مسئولیت اجتماعی بالا در برابر تمام فعالیتهای بازاریابی و ارتباطات است. به طوری که ما در سازمان بین جنسیتهای مختلف، نژاد و ملیتهای مختلف، سنین مختلف و… تفاوتی قائل نمیشویم. همچنین هیچ گونه فعالیتهای غیر قانونی در بازاریابی یا برخورد نامناسب با مشتری را مورد تشویق قرار نمیدهیم. بلکه مقید به حسن برخورد و احترام با مشتریان از هر قشر و طبقهای هستیم و با آنها ارتباط موثر برقرار میکنیم.
محرمانه بودن اطلاعات مشتری: ما بههیچعنوان برای فعالیتهای بازاریابی از اطلاعات مشتری سواستفاده نمیکنیم و از آنها تنها برای رسیدن به اهداف بازاریابی و تبلیغات شرکت در جهت صحیح بهره میگیریم. این اطلاعات شامل نام، آدرس، اطلاعات خصوصی و… هستند. همچنین اطلاعات مشتریان هرگز برای کارهای غیر تجاری هم استفاده نمیشوند.
کانالهای ارتباطی بازاریابی در دوو شامل چه مواردی است؟
- بازاریابی به صورت مستقیم و ایمیل مارکتینگ
- شرکتهای اسپانسر و شخصیتهای مشهور مانند سلبریتیها
- شبکههای اجتماعی نظیر اینستاگرام، لینکدین، توئیتر و فیس بوک
- رسانههای مختلف چاپی نظیر بروشور، تراکت، کارت ویزیت، انواع بنر و…
- روشهای سنتی نظیر تبلیغات در تلویزیون، رادیو، آگهی روزنامه و…
- بیلبوردهای تبلیغاتی
- تبلیغات آنلاین و محتوایی
استراتژی بازاریابی دوو
تمامی محصولات دوو، تحت تکنولوژی کره جنوبی بوده که در کشور ایران تولید میشود. ما در دوو محصولات خود را از طریق روشهای مختلفی توزیع میکنیم و برای آنها استراتژی خاصی داریم.
استراتژی توزیع بازاریابی دوو به شرح زیر است:
- شبکههای متشکل از تیم فروش
- توزیع کنندگان
- فروشندگان
- سایتهای تجارت الکترونیک
- همکاران
- مطبوعات
- و…
ما در کشور ایران از سال 1389 شمسی، جزو بزرگترین مجموعهها در زمینه تولید لوازم خانگی شناخته میشویم و توانسته با دیگر شرکتهای بزرگ ایران ارتباطات موثری برقرار کنیم.
گستره بازاری که ما در آن فعالیت داریم، مملو از محصولات تقلبی، بازاریابان کلاهبردار، بازارهای خاکستری و… بوده که اگر به آنها توجه نداشته باشیم، بر روند فروش محصولات به شدت اثر میگذارد. بههمینمنظور هدف دوو در بازاریابی و تبلیغات، افزایش تولید محصولات با کیفیت و موردنیاز مصرفکننده است. از اینرو ما و تمامی کارکنان در سازمان تلاش میکنیم تا طبق برنامه بازاریابی و تبلیغات، خدمات قابل قبولی را به مشتریان ارائه دهیم.
در نهایت طبق سیاست بازاریابی و تبلیغات ما توانستهایم در تولید محصولات خود به مرحله بلوغ و بالندگی رسیده و روز به روز با شناخت بیشتر مشتریان و مصرفکنندگان، محصولات باکیفیت و شایسته را از طریق برنامههای متنوع بازاریابی معرفی کنیم.