مصرف کننده باید خرید محصولات شامل جشنواره پائیز دوو را از تاریخ 1402/07/15 تا 1402/09/03 انجام داده باشد و با شماره گیری ۱۶۹۹ جهت درخواست نصب محصول اقدام نماید.
(مهلت اخذ پذیرش تا پایان روز جمعه 1402/09/10 )
مصرف کننده باید خرید محصولات شامل جشنواره پائیز دوو را از تاریخ 1402/07/15 تا 1402/09/03 انجام داده باشد و با شماره گیری ۱۶۹۹ جهت درخواست نصب محصول اقدام نماید.
(مهلت اخذ پذیرش تا پایان روز جمعه 1402/09/10 )
بعد از نصب محصول و مشاهده فاکتور خرید، توسط نماینده مجاز خدمات پس از فروش، به ازای هر محصول یک کد تخفیف به شماره پذیرش شما اختصاص داده می شود.
این کد به همراه لینک فعالسازی از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
بعد از دریافت کد تخفیف برای فعال سازی به قسمت فعالسازی کد تخفیف در پایین همین صفحه مراجعه کرده و اطلاعات خود را ثبت نمایید.
مهلت فعالسازی کد جشنواره تا پایان آذر ماه می باشد.
بعد از نصب محصول و مشاهده فاکتور خرید، توسط نماینده مجاز خدمات پس از فروش، به ازای هر محصول یک کد تخفیف به شماره پذیرش شما اختصاص داده می شود.
این کد به همراه لینک فعالسازی از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.
بعد از دریافت کد تخفیف برای فعال سازی به قسمت فعالسازی کد تخفیف در پایین همین صفحه مراجعه کرده و اطلاعات خود را ثبت نمایید.
مهلت فعالسازی کد جشنواره تا پایان آذر ماه می باشد.
پس از ورود اطلاعات گزینه ثبت نهایی را انتخاب کنید.
توجه : در صورتی که عملیات فوق را به درستی انجام دهید، پیامک فعالسازی برای شما ارسال می شود. در غیر این صورت می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 1699 تماس حاصل کرده و از راهنمایی کارشناسان بخش جشنواره های فروش دوو، بهره مند شوید.
پس از ورود اطلاعات گزینه ثبت نهایی را انتخاب کنید.
توجه : در صورتی که عملیات فوق را به درستی انجام دهید، پیامک فعالسازی برای شما ارسال می شود. در غیر این صورت می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 1699 تماس حاصل کرده و از راهنمایی کارشناسان بخش جشنواره های فروش دوو بهره مند شوید.
فعالسازی تنها با استفاده از شماره تلفن همراه اعلام شده به مرکز ارتباط با مشتریان صورت می گیرد.
فعالسازی تنها با استفاده از شماره تلفن همراه اعلام شده به مرکز ارتباط با مشتریان صورت می گیرد.
شماره شبا باید به نام شخصی باشد که در زمان نصب محصول اعلام شده است.
شماره شبا باید به نام شخصی باشد که در زمان نصب محصول اعلام شده است.
شماره شبا نباید مربوط به حساب راکد یا بانک های تلفیق شده باشد.
شماره شبا نباید مربوط به حساب راکد یا بانک های تلفیق شده باشد.
شماره پذیرش پس از درخواست نصب محصول، از طریق پیامک ارسال می گردد.
شماره پذیرش پس از درخواست نصب محصول، از طریق پیامک ارسال می گرد.