خدمات پس از خرید
آرامش خاطر خریداران محصولات دوو به عنوان یکی از مهم ترین اهداف سازمانی ما به شمار می رود. همانطور که در بیان سیاست های سازمانی دوو عنوان شده است، خانواده شاد ایرانی به عنوان یکی از اهداف والای سازمانی به شمار رفته و تمامی اعضای خانواده دوو بر این اصل پایبند هستند. با توجه به همین مسئله، خدمات پس از خرید انتخاب الکترونیک برای تمامی گروه محصولات برند دوو ارائه می شود.
آرامش خاطر خریداران محصولات دوو به عنوان یکی از مهم ترین اهداف سازمانی ما به شمار می رود. همانطور که در بیان سیاست های سازمانی دوو عنوان شده است، خانواده شاد ایرانی به عنوان یکی از اهداف والای سازمانی به شمار رفته و تمامی اعضای خانواده دوو بر این اصل پایبند هستند. با توجه به همین مسئله، خدمات پس از خرید انتخاب الکترونیک برای تمامی گروه محصولات برند دوو ارائه می شود.
بند خدمات پس از خرید
به گونه ای تدوین شده است که در هر مرحله از خرید، نصب و استفاده از محصول، خریدار آرامش خاطر داشته باشد و در همین راستا، تمامی اعضاء و امکانات انتخاب الکترونیک همراه شما خواهند بود.
بند خدمات پس از خرید
به گونه ای تدوین شده است که در هر مرحله از خرید، نصب و استفاده از محصول، خریدار آرامش خاطر داشته باشد و در همین راستا، تمامی اعضاء و امکانات انتخاب الکترونیک همراه شما خواهند بود.
یک ماه تعویض محصول یا عودت وجه بدون قید و شرط
30 روز ضمانت تعویض یا عودت وجه برای محصول از زمان تحویل در دسترس مصرف کنندگان است. در صورتی که هر زمان مصرف کننده عزیز احساس کند دستگاه خریداری شده نمی تواند انتظارات وی را برطرف کند، حق عودت وجه یا تعویض محصول محفوظ خواهد ماند.
مهم است بدانید:
- بازه 30 روزه تعویض محصول یا عودت وجه از زمانی محاسبه می شود که دستگاه تحویل خریدار شود. اصل فاکتور فروش برای استفاده از این طرح الزامی است.
- ثبت سفارش و فروش اشتباه شامل این طرح نخواهد شد.
- در صورت خرید اقساطی، امکان عودت وجه وجود ندارد.
- مصرف کننده نباید به دستگاه خریداری شده آسیب وارد سازد.
- اطلاعات درج شده بر روی محصول نباید مخدوش شود.
- در صورتی که خریدار قصد عودت دستگاه آکبند را داشته باشد، بسته بندی محصول نباید دچار آسیب دیدگی شده باشد.
- تمامی تجهیزات همراه دستگاه اصلی به همراه کارتن در صورت درخواست عودت یا تعویض دستگاه باید همراه محصول پس داده شوند.
- تمامی مراحل باز کردن بسته بندی، نصب و راه اندازی دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز شرکت انتخاب الکترونیک انجام شود.
- در صورتی که فرآیند عودت محصول (که به درخواست خریدار انجام می شود) شامل هزینه شود، باید توسط خریدار پرداخت شود.
- مابه التفاوت تغییر مدل (که در شرایط نادر و در صورت عدم وجود دستگاه مشابه انجام می شود) بر اساس قیمت درب کارخانه محاسبه خواهد شد.
- اساس عودت وجه در صورت تمایل خریدار به استفاده از این طرح، فاکتور فروش است.
- در زمان خرید فوق العاده (جشنواره) مبلغ پرداخت شده از فاکتور کسر می گردد.
سه ماه تعویض رایگان محصول از زمان نصب در صورت بروز خرابی
پس از نصب محصول در صورتی که دستگاه طی دوره 90 روزه دچار خرابی شود و مشکل از فرآیند تولید و لجستیک باشد (خرابی ذاتی)، بدون هزینه اضافه، دستگاه تعویض خواهد شد.
مهم است بدانید:
- آغاز بازه 90 روزه از زمان نصب دستگاه است.
- استفاده نادرست مصرف کننده شامل این طرح نمی شود.
- در صورت خرید اقساطی، امکان عودت وجه وجود ندارد.
- تمامی مراحل باز کردن بسته بندی، نصب و راه اندازی دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز شرکت انتخاب الکترونیک انجام شود.
- تمامی هزینه های مربوط به جابجایی دستگاه در صورتی که خرابی ذاتی تایید شود، بر عهده شرکت انتخاب الکترونیک است.
60 تا 124 ماه ضمانت کمپرسور (محصولات برودتی) و موتورهای دایرکت درایو یا دیجیتال اینورتر
قطعات خاص دستگاه های برودتی و ماشین لباسشویی که شامل کمپرسور، موتور دایرکت درایو یا دیجییتال اینورتر می شود نسبت به ضمانت پایه 2 ساله محصولات، از گارانتی بیشتری برخوردار است.
مهم است بدانید:
- کمپرسور تمامی دستگاه های برودتی حداقل 60 ماه ضمانت دارند.
- هزینه های جانبی مربوط به ایاب و ذهاب یا اجرت تعمیرات یا تعویض قطعات توسط شرکت انتخاب الکترونیک پرداخت می شود.
- مدت زمان گارانتی قطعات خاص در تمامی دستگاه ها، با هولوگرام نصب شده مشخص می گردد.
پشتیبانی یا تسهیلات تعویض مادام العمر محصولات برند دوو
بر اساس تعهد مادام العمر شرکت انتخاب الکترونیک در تامین قطعات به خریدار این فرصت را می دهد تا زمانی که تعمیر دستگاه امکان پذیر باشد، انجام شود. در غیر این صورت، تعویض دستگاه با تسهیلات ارائه شده انجام می شود.
مهم است بدانید:
- در طول مدت زمانی که دستگاه شامل گارانتی است، افت قیمت محاسبه نمی شود.
- پس از اتمام گارانتی دستگاه، بر اساس هر ماه کارکرد دستگاه، 1% از قیمت دستگاه (به روز) کسر می گردد.
- سقف ارزش تعیین شده برای هر محصول در آیین نامه مربوطه وجود دارد.
- ارائه تسهیلات بر اساس طرح های فروش و به روز اعلام می شود.
خدمات پس از خرید، 7 روز هفته و 24 ساعته
پاسخگویی شرکت انتخاب الکترونیک به عنوان ضمانت کننده محصولات برند دوو، 24 ساعت شبانه روز انجام می شود. مراجعه تکنسین ها برای ارائه خدمات نصب، تعمیر و تعویض دستگاه 7 روز هفته صورت می پذیرد.
مهم است بدانید:
- برای استفاده از خدمات پس از خرید شرکت انتخاب الکترونیک با شماره 1699 تماس بگیرید.
- هماهنگی ها و تعیین زمان قرار ملاقات با تکنسین همان روز (تماس با شرکت انتخاب الکترونیک) انجام می شود.
- ارائه خدمات پس از خرید در تمامی ساعات شبانه روز بدون هزینه اضافه انجام خواهد گرفت.
تضمین ارائه خدمات به هنگام
زمان قرار ملاقات برای خدمت رسانی توسط تکنسین ها و بر اساس زمان های خالی انجام می شود. سرویسکار در زمان مقرر در محل حضور خواهد داشت و خدمات پس از خرید را ارائه می دهد.
مهم است بدانید:
- خدمت رسانی در سه شیفت (صبح، عصر و شب) انجام می شود.
- در صورت تاخیر در مراجعه، خسارت وارد شده با ارائه ضمانت اضافه (یک ماه ضمانت اضافه به ازای یک روز تاخیر) جبران خواهد شد.
- ملاک محاسبه انحراف از روز مقرر تا پایان روز هماهنگ شده است. به ازای تاخیر پس از آن برای هر روز تاخیر یک ماه گارانتی اضافه در نظر گرفته می شود.
- اگر فرآیند تعمیر دستگاه با تاخیر همراه باشد و امکان ارائه دستگاه جایگزین وجود نداشته باشد، به جهت جبران خسارت گارانتی اضافه تخصیص می شود.
- در صورت خرابی ادامه دار و عدم تعمیر دستگاه، پس از روز ششم، به ازای هر یک روز خرابی دستگاه، یک ماه گارانتی اضافه به جبران خسارت ارائه می شود.
شش ماه ضمانت تعمیر
تفاوتی ندارد که دستگاه شما شامل گارانتی باشد یا خیر. پس از دریافت خدمات تعمیر از سرویسکار مجاز شرکت انتخاب الکترونیک، تعمیر انجام شده به مدت شش ماه ضمانت می شود.
مهم است بدانید:
- تمامی خدمات تعمیری که از سوی شرکت انتخاب الکترونیک ارائه می شود، شامل ضمانت کیفیت تعمیرات است.
- خرابی مجدد نباید بر اثر استفاده نادرست مصرف کننده باشد.
- هزینه های مربوط به ایاب ذهاب سرویسکار، موارد مصرفی و اجرت تعمیر دوباره توسط شرکت انتخاب الکترونیک پرداخت می شود.
- بازه 6 ماهه از زمان پایان عملیات تعمیر محاسبه می شود.
- ضمانت های مربوط به تعمیرات، تنها شامل مواردی می شود که تعمیر شده اند و سایر خرابی ها شامل این طرح نمی شوند.
- برای دریافت خدمات تعمیر شامل ضمانت باید از طریق شماره تماس 1699 درخواست شود.
تحویل دستگاه جایگزین در زمان تعمیر و تعویض محصولات
رضایت مشتریان اصلی ترین هدف ما از ارائه خدمات پس از خرید است. در همین راستا، اگر دستگاه شما دچار مشکل شود و نیاز به تعویض یا تعمیر در طول مدت زمان طولانی داشته باشد، دستگاه امانی از سوی شرکت انتخاب الکترونیک در دسترس مصرف کننده قرار داده می شود.
مهم است بدانید:
- در صورتی که مصرف کننده در بازه ای بیشتر از یک روز به دستگاه خود دسترسی نداشته باشد و یا دستگاه در طول مدت زمان تعمیر بیشتر از یک روز نیاز قابل استفاده نباشد. دستگاه جایگزین تحویل خواهد شد.
- محصول امانی ممکن است از هر مدل سری دستگاه های دوو و در راستای رفع نیازهای مشتریان باشد.
- نصب، راه اندازی و جابجایی دستگاه جایگزین توسط شرکت انتخاب الکترونیک و به صورت رایگان انجام می شود.
یک ماه تعویض محصول یا عودت وجه بدون قید و شرط
30 روز ضمانت تعویض یا عودت وجه برای محصول از زمان تحویل در دسترس مصرف کنندگان است. در صورتی که هر زمان مصرف کننده عزیز احساس کند دستگاه خریداری شده نمی تواند انتظارات وی را برطرف کند، حق عودت وجه یا تعویض محصول محفوظ خواهد ماند.
مهم است بدانید:
- بازه 30 روزه تعویض محصول یا عودت وجه از زمانی محاسبه می شود که دستگاه تحویل خریدار شود. اصل فاکتور فروش برای استفاده از این طرح الزامی است.
- ثبت سفارش و فروش اشتباه شامل این طرح نخواهد شد.
- در صورت خرید اقساطی، امکان عودت وجه وجود ندارد.
- مصرف کننده نباید به دستگاه خریداری شده آسیب وارد سازد.
- اطلاعات درج شده بر روی محصول نباید مخدوش شود.
- در صورتی که خریدار قصد عودت دستگاه آکبند را داشته باشد، بسته بندی محصول نباید دچار آسیب دیدگی شده باشد.
- تمامی تجهیزات همراه دستگاه اصلی به همراه کارتن در صورت درخواست عودت یا تعویض دستگاه باید همراه محصول پس داده شوند.
- تمامی مراحل باز کردن بسته بندی، نصب و راه اندازی دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز شرکت انتخاب الکترونیک انجام شود.
- در صورتی که فرآیند عودت محصول (که به درخواست خریدار انجام می شود) شامل هزینه شود، باید توسط خریدار پرداخت شود.
- مابه التفاوت تغییر مدل (که در شرایط نادر و در صورت عدم وجود دستگاه مشابه انجام می شود) بر اساس قیمت درب کارخانه محاسبه خواهد شد.
- اساس عودت وجه در صورت تمایل خریدار به استفاده از این طرح، فاکتور فروش است.
- در زمان خرید فوق العاده (جشنواره) مبلغ پرداخت شده از فاکتور کسر می گردد.
سه ماه تعویض رایگان محصول از زمان نصب در صورت بروز خرابی
پس از نصب محصول در صورتی که دستگاه طی دوره 90 روزه دچار خرابی شود و مشکل از فرآیند تولید و لجستیک باشد (خرابی ذاتی)، بدون هزینه اضافه، دستگاه تعویض خواهد شد.
مهم است بدانید:
- آغاز بازه 90 روزه از زمان نصب دستگاه است.
- استفاده نادرست مصرف کننده شامل این طرح نمی شود.
- در صورت خرید اقساطی، امکان عودت وجه وجود ندارد.
- تمامی مراحل باز کردن بسته بندی، نصب و راه اندازی دستگاه باید توسط سرویسکار مجاز شرکت انتخاب الکترونیک انجام شود.
- تمامی هزینه های مربوط به جابجایی دستگاه در صورتی که خرابی ذاتی تایید شود، بر عهده شرکت انتخاب الکترونیک است.
60 تا 124 ماه ضمانت کمپرسور (محصولات برودتی) و موتورهای دایرکت درایو یا دیجیتال اینورتر
قطعات خاص دستگاه های برودتی و ماشین لباسشویی که شامل کمپرسور، موتور دایرکت درایو یا دیجییتال اینورتر می شود نسبت به ضمانت پایه 2 ساله محصولات، از گارانتی بیشتری برخوردار است.
مهم است بدانید:
- کمپرسور تمامی دستگاه های برودتی حداقل 60 ماه ضمانت دارند.
- هزینه های جانبی مربوط به ایاب و ذهاب یا اجرت تعمیرات یا تعویض قطعات توسط شرکت انتخاب الکترونیک پرداخت می شود.
- مدت زمان گارانتی قطعات خاص در تمامی دستگاه ها، با هولوگرام نصب شده مشخص می گردد.
پشتیبانی یا تسهیلات تعویض مادام العمر محصولات برند دوو
بر اساس تعهد مادام العمر شرکت انتخاب الکترونیک در تامین قطعات به خریدار این فرصت را می دهد تا زمانی که تعمیر دستگاه امکان پذیر باشد، انجام شود. در غیر این صورت، تعویض دستگاه با تسهیلات ارائه شده انجام می شود.
مهم است بدانید:
- در طول مدت زمانی که دستگاه شامل گارانتی است، افت قسمت محاسبه نمی شود.
- پس از اتمام گارانتی دستگاه، بر اساس هر ماه کارکرد دستگاه، 1% از قیمت دستگاه (به روز) کسر می گردد.
- سقف ارزش تعیین شده برای هر محصو در آیین نامه مربوطه وجود دارد.
- ارائه تسهیلات بر اساس طرح های فروش و به روز اعلام می شود.
خدمات پس از خرید، 7 روز هفته و 24 ساعته
پاسخگویی شرکت انتخاب الکترونیک به عنوان ضمانت کننده محصولات برند دوو، 24 ساعت شبانه روز انجام می شود. مراجعه تکنسین ها برای ارائه خدمات نصب، تعمیر و تعویض دستگاه 7 روز هفته صورت می پذیرد.
مهم است بدانید:
- برای استفاده از خدمات پس از خرید شرکت انتخاب الکترونیک با شماره 1699 تماس بگیرید.
- هماهنگی ها و تعیین زمان قرار ملاقات با تکنسین همان روز (تماس با شرکت انتخاب الکترونیک) انجام می شود.
- ارائه خدمات پس از خرید در تمامی ساعات شبانه روز بدون هزینه اضافه انجام خواهد گرفت.
تضمین ارائه خدمات به هنگام
زمان قرار ملاقات برای خدمت رسانی توسط تکنسین ها و بر اساس زمان های خالی انجام می شود. سرویسکار در زمان مقرر در محل حضور خواهد داشت و خدمات پس از خرید را ارائه می دهد.
مهم است بدانید:
- خدمت رسانی در سه شیفت (صبح، عصر و شب) انجام می شود.
- در صورت تاخیر در مراجعه، خسارت وارد شده با ارائه ضمانت اضافه (یک ماه ضمانت اضافه به ازای یک روز تاخیر) جبران خواهد شد.
- ملاک محاسبه انحراف از روز مقرر تا پایان روز هماهنگ شده است. به ازای تاخیر پس از آن برای هر روز تاخیر یک ماه گارانتی اضافه در نظر گرفته می شود.
- اگر فرآیند تعمیر دستگاه با تاخیر همراه باشد و امکان ارائه دستگاه جایگزین وجود نداشته باشد، به جهت جبران خسارت گارانتی اضافه تخصیص می شود.
- در صورت خرابی ادامه دار و عدم تعمیر دستگاه، پس از روز ششم، به ازای هر یک روز خرابی دستگاه، یک ماه گارانتی اضافه به جبران خسارت ارائه می شود.
شش ماه ضمانت تعمیر
تفاوتی ندارد که دستگاه شما شامل گارانتی باشد یا خیر. پس از دریافت خدمات تعمیر از سرویسکار مجاز شرکت انتخاب الکترونیک، تعمیر انجام شده به مدت شش ماه ضمانت می شود.
مهم است بدانید:
- تمامی خدمات تعمیری که از سوی شرکت انتخاب الکترونیک ارائه می شود، شامل ضمانت کیفیت تعمیرات است.
- خرابی مجدد نباید بر اثر استفاده نادرست مصرف کننده باشد.
- هزینه های مربوط به ایاب ذهاب سرویسکار، موارد مصرفی و اجرت تعمیر دوباره توسط شرکت انتخاب الکترونیک پرداخت می شود.
- بازه 6 ماهه از زمان پایان عملیات تعمیر محاسبه می شود.
- ضمانت های مربوط به تعمیرات، تنها شامل مواردی می شود که تعمیر شده اند و سایر خرابی ها شامل این طرح نمی شوند.
- برای دریافت خدمات تعمیر شامل ضمانت باید از طریق شماره تماس 1699 درخواست شود.
تحویل دستگاه جایگزین در زمان تعمیر و تعویض محصولات
رضایت مشتریان اصلی ترین هدف ما از ارائه خدمات پس از خرید است. در همین راستا، اگر دستگاه شما دچار مشکل شود و نیاز به تعویض یا تعمیر در طول مدت زمان طولانی داشته باشد، دستگاه امانی از سوی شرکت انتخاب الکترونیک در دسترس مصرف کننده قرار داده می شود.
مهم است بدانید:
- در صورتی که مصرف کننده در بازه ای بیشتر از یک روز به دستگاه خود دسترسی نداشته باشد و یا دستگاه در طول مدت زمان تعمیر بیشتر از یک روز نیاز قابل استفاده نباشد. دستگاه جایگزین تحویل خواهد شد.
- محصول امانی ممکن است از هر مدل سری دستگاه های دوو و در راستای رفع نیازهای مشتریان باشد.
- نصب، راه اندازی و جابجایی دستگاه جایگزین توسط شرکت انتخاب الکترونیک و به صورت رایگان انجام می شود.